Corporate scent- een nieuwe dimensie
Om een merk te promoten en in het bewustzijn van de consument te verankeren investeren vele bedrijven miljoenen. Alleen al het dusdanig bekendmaken van een productnaam en kleurstelling, die bij de doelgroep een gevoel van vertrouwdheid en kwaliteit oproept, is een zeer kostbare aangelegenheid die een intensieve reclamecampagne noodzakelijk maakt.

Onder deze omstandigheden is het niet verbazend dat het gebruik van geur als steeds waardevoller en passend binnen het marketingconcept gezien wordt.

De versterking van de “corporate identity” door in te spelen op de reuk noemen wij “corporate scent”. De ontwikkeling en het gebruik van “corporate scent” nemen slechts een fractie van het totale marketingbudget in. Wij laten u graag de mogelijkheden van geurmarketing binnen het raam van uw marketingconcept zien.

Lees verder over het belang van corporate scent >>

zie ook: www.brandsense.com by Martin Lindstrom

   
 
 
  fragrance | perfume oil | geur olie | geurtechnologie | geur ruiken | luchtzuivering | geurmachine | luchtbehandeling | geur marketing | geurmarketing  
  about us|links|contact   disclaimer|design: kvl