Geurmarketing Effect van geuren Wetenschappelijk Toepassingen Geur als instrument Systemen Kosten Resultaat Verkrijgbare geuren Research |
Wat is geurmarketing?
Geur brengt uw communicatie naar een heel nieuw level. Hoe word geur voor marketing doeleinden ontwikkeld? Waar we bij het parfumeren van de huiskamer wezenlijke waarde toekennen aan het heilzame effect van geur gebruiken wij in de geurmarketing geur als instrument. Dit noemen wij effectgeuren. Ondanks dat ze geen echte psychologisch eigenschappen hebben beogen zij wel hetzelfde effect: ze kunnen kleuren ondersteunen, warmte of koelte uitstralen of als aroma op de herinnering van de ontvangers werken en zo een goede atmosfeer creëren of een productpresentatie intensiveren. Een bijzondere uitdaging voor onze parfumeurs is het samenspel van heilzame geuren met de taakgerichtheid van effectgeuren. Zij zetten zich er voor in om de constante hoge kwaliteit van onze geurcomposities te waarborgen. |
|||||||||||||
fragrance | perfume oil | geur olie | geurtechnologie | geur ruiken | luchtzuivering | geurmachine | luchtbehandeling | geur marketing | geurmarketing | ||||||||||||||
about us|links|contact | disclaimer|design: kvl | |||||||||||||