Geurmarketing
Effect van geuren
Wetenschappelijk
Toepassingen
Geur als instrument
Systemen
Kosten
Resultaat
Verkrijgbare geuren
Research
 

Wat is geurmarketing?
Om bij een evenement, op een beursstand of in een warenhuis zich van de concurrent te onderscheiden, of de klant een onvergetelijke indruk te geven is het niet meer toereikend om alleen met visuele of audiovisuele belevingen te werken. Wij maken het mogelijk met resultaat gerichte geurmarketing de reuk, het meest gevoeligste zintuig dat direct in verbinding staat met het onderbewustzijn, te bereiken. Bij “point of sale” of bij product “branding” kunnen begeleidende geuren de volgende verbazingwekkende effecten sorteren.

• snelle associatie mogelijk
• directe werking op de emotie
• product opwaarderen
• herinnering factor versterken
• waardevolle mond op mond reclame creëren
• het verwachtingpatroon positief stimuleren
 
Geur brengt uw communicatie naar een heel nieuw level.

 
Hoe word geur voor marketing doeleinden ontwikkeld?
Waar we bij het parfumeren van de huiskamer wezenlijke waarde toekennen aan het heilzame effect van geur gebruiken wij in de geurmarketing geur als instrument. Dit noemen wij effectgeuren. Ondanks dat ze geen echte psychologisch eigenschappen hebben beogen zij wel hetzelfde effect: ze kunnen kleuren ondersteunen, warmte of koelte uitstralen of als aroma op de herinnering van de ontvangers werken en zo een goede atmosfeer creëren of een productpresentatie intensiveren.
 
Een bijzondere uitdaging voor onze parfumeurs is het samenspel van heilzame geuren met de taakgerichtheid van effectgeuren. Zij zetten zich er voor in om de constante hoge kwaliteit van onze geurcomposities te waarborgen.
 
 
 
  fragrance | perfume oil | geur olie | geurtechnologie | geur ruiken | luchtzuivering | geurmachine | luchtbehandeling | geur marketing | geurmarketing  
  about us|links|contact   disclaimer|design: kvl