Zuiver plantaardig
Zuivere werking
Zuiver klimaat
Zuiver werken
Zuiver gevoel
Zuivere techniek
Zuivere kwaliteit
Zuivere zaak
 

Vak wetenschap

30.000.000 reukcellen, de zogenaamde receptoren stellen elk mens in staat ongeveer 10.000 geuren te onderscheiden.

Daarmee is de reuk het meest gevoelige van alle zintuigen van de mens. Het is het enige zintuig dat direct met het emotionele brein in contact staat en dus niet te manipuleren is. De gedachte achter de strategie van ruimte begeuring is het feit dat geurprikkels direct reactie kunnen bewerkstelligen.

Zoals:
• zin om te reizen
• spontaan een afkeer van iets krijgen
• gevoel van zuiverheid/ hygiëne

Prof. Dr. Anja Stöhr van de technische en wetenschappelijke hogeschool in Dresden, IKEA, een grote warenhuisketen en Dr. A.R. Hirsch hebben in verschillende studies de werkingen getest.
Met verbazingwekkende uitkomsten: ·Verblijfsduur + 54% Klanttevredenheid + 7%
En niet alleen dat…… de omzet kan, volgens Professor Stöhr in haar proefschrift;
„Air Design als succes factor in de Handel”, tot 6% stijgen.

De juiste geur is de sleutel tot succes. Zo veel mogelijk mensen moeten die immers als positief ervaren. Door de jaren heen hebben zich verschillende geurnoten in ons brein gesetteld, die je op allerlei manieren kan componeren zodat die benodigde hoge graad van acceptatie bereikt en ingezet kan worden. Voorbeelden hiervan zijn; limoen, citroen, sinasappel, lavendel, rozen en vele andere bloemen.
Iedere geurcompositie van ons bevat het juiste aandeel aroma. En ieder systeem dat wij verkopen beschikt over passende technologie om het door u gestelde doel te bereiken.

Ondanks dat wij ernaar streven, onze systemen voor verschillende doelstellingen „plug 'n play“ te leveren, blijft de omgang met ruimte begeuring een complex en zeer gevoelig speelveld dat niet alleen met technologie bediend kan worden.

Om de mogelijkheden van ruimte begeuring volledig te kunnen benutten is omvangrijke vakkennis een belangrijke voorwaarde. Bij grotere projecten zijn de afmetingen van de ruimte, het verversingsvolume en de verdeling van de lucht belangrijke factoren die specifieke kennis noodzakelijk maken.
Nieuwe geurcomposities zullen zowel met de doelstellingen als ook met de acceptatietesten van medewerkers en klanten moeten corresponderen.

Onze ervaringen leert ons, dat het onze klanten in de regel niet alleen om het begeuren van de ruimte gaat maar ook om het bereiken van de doelstellingen.
Daarom noemen wij ons vaak „luchtmanagers“

Vraag het aan onze specialisten: of het nu gaat om een concept om een ruimte begeuren of individuele geurontwikkeling of het verwijderen van ziektekiemen; wij bieden u praktische oplossingen. Dat betekent overigens niet altijd meteen individuele en dus dure techniek maar vaak ook eenvoudig passende apparatuur die we standaard in huis hebben.

 
 
 
  fragrance | perfume oil | geur olie | geurtechnologie | geur ruiken | luchtzuivering | geurmachine | luchtbehandeling | geur marketing | geurmarketing  
  about us|links|contact   disclaimer|design: kvl